چگونه ابلاغیه اصل ۴۴ قانون اساسی را به فضاحت بکشانیم!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همانگونه که می‌دانید یکی از اسناد بالادستی در حوزه تحول نظام اقتصادی و تجاری ایران ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی است که به بدنه دولتی ابلاغ گردیده است، از آن‌رو که وظیفه بدنه نظام دولتی (و نه حاکمیتی) منفعل کردن اقتصاد است، سازمان بوق کشور نیز در همین راستا اقدام به ماموریت می‌نماید، لذا بهترین شرکت‌های دولتی را انتخاب و در روندی به ظاهر قانونی آن را به بخش خصوصی وا می‌سپارد، بخش خصوصی ملزم است مطابق قانون تا ۵ سال شرکت خریداری شده به ثمن بخس را مدیریت نموده و سپس می‌تواند هر گونه تصمیم مقتضی را برای اداره کرد آن لحاظ نماید.
لذا در صورتی که می‌خواهید یک شرکت موفق دولتی را به خاک سیاه بنشانید اقدامات ذیل را جهت انتخاب صحیح شرکت مد نظر قرار دهید:
۱- مطمئن شوید شرکت انتخاب شده دارای مدیران درآمد است.
۲- یقین حاصل کنید حساب‌ها و دفاتر مالی و حسابداری مطابق قانون تحریر و حسابسازی صورت نپذیرفته باشد.
۳- توجه داشته باشید کارگران و کارمندان باید در یک رضایت نسبی مالی به سر برند (نه زیاد راضی و نه زیاد ناراضی)
۴- عملکرد حساب‌های بانکی، مقدار تسهیلات دریافت شده و اعتبار حساب‌های بانکی را بررسی نمایید و از اعتبار آن مطمئن گردید.
۵- حجم دعاوی در حال رسیدگی در محاکم قضایی را رصد نموده و از روند پیگیری مطالبات مطلع شوید.

پس از ایکنه از موارد بالا اطمینان حاصل نمودید حال نوبت به اقدامات بعدی است:

۱- مطمئن شوید در مزایده شرکت، مدیران هزینه سکان راهبری را در اختیار بگیرند.
۲- یقین حاصل نمایید حساب‌ها و دفاتر مالی توسط حسابرسان خبره کارسازی شده و هزینه‌ها و ضرر و زیان‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری در پروژه ها لحاظ گردند.
۳- توجه داشته باشید کارگران و کارمندان از یک رضایت بالای مالی بر خوردار باشند ( وام، قرض، کمک هزینه و مساعدت‌های مالی را همواره با روی باز پاسخ دهید)
۴- عملکرد حساب‌های بانکی به نحوی باشد که مدیران تا آخرین ریال اعتبار را به انحای مختلف برای دریافت وام‌های شخصی دریافت نموده باشند.
۵- شرکت اصولا نباید دعاوی مطرح در محاکم داشته باشد، لذا یا باید با مصالحه موضوع را حل نموده و یا قضیه را مسکوت گذارده باشد.
در صورتی که اقدامات بالا با دقت صورت پذیرد، شاهد آن خواهیم بود تا پس از ۵ سال از انتقال شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی صنعت مورد نظر به خاک سیاه نشانده شده و تمام اموال آن که پیش از این توسط مافیای خصوصی خواری قیمت گذاری گردیده است به تاراج رفته و ماشین آلات و منابع و مستغلات به فروش رسیده و سود کلانی از این فروش نصیب مدیران بی‌تجربه و هزینه‌ای شرکت‌های خصوصی خواری شده، خواهد گردید.
توجه داشته باشید، وجود هزار فامیل در روند مدیریت هزینه‌ای شرکت‌ها و کنارگیری از در منظر بودن رسانه‌ها می‌تواند نقشی بی بدیل در خصوص منحل نمودن پروژه‌ها و شرکت‌ها بازی نماید.
موفق باشید

بدون دیدگاه برای چگونه ابلاغیه اصل ۴۴ قانون اساسی را به فضاحت بکشانیم!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × پنج =