ترکیب جدید هیأت مدیره انجمن صنفی ویدئوی برخط انتخاب شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش روابط عمومی و برندینگ فناپ، مجمع عمومی عادی انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی برخط برگزار و ترکیب جدید هیأت مدیره و بازرس این انجمن انتخاب شد.


ظهر چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ اکثریت اعضای انجمن با حضور در تالار شهناز خانه هنرمندان به مجمع عمومی رسمیت بخشیدند. در این مجمع براساس دستور جلسه که از پیش تعیین شده بود، ابتدا گزارش عملکرد یک‌ساله انجمن از سوی محمدمهدی عسگرپور دبیر، ارائه شد. او در سخنان خود با اشاره به اهمیت همگرایی و دور هم آمدن اعضا برای دست‌یابی به مطالباتشان، گزارش عملکردی را که شامل فعالیت‌های صورت گرفته در انجمن از یک سال قبل تاکنون بود، ایراد کرد. او به مسائلی همچون استقرار دفتر مستقل انجمن، شکل‌گیری دبیرخانه، تنظیم و نگارش چشم‌انداز، سیاست‌ها، راهبردها و منشور اخلاق حرفه‌ای،‌ تنظیم و نگارش پیش‌نویس طرح/لایحه انتظام‌بخشی نمایش ویدئوی برخط، شرکت در جلسات کمیسیون‌های مجلس، مرکز ملی فضای مجازی، مرکز پژوهش‌های و … اشاره کرد.
در ادامه این جلسه پس از ارائه گزارش‌های خزانه‌دار و بازرس نوبت به رای گذاشتن میزان حق عضویت رسید که این بخش نیز با اکثریت آرا به تصویب رسید.
سپس نامزدهای دو بخش هیأت مدیره و بازرس معرفی شدند که ۱۲ نفر کاندیدای هیأت مدیره شدند و سه نفر نامزد بازرسی.
بعد از اخذ آرا، ۳۰ برگه رای در هر یک از بخش‌های بازرسی و هیأت مدیره جمع‌آوری شد که در نهایت براساس آرای شمارش شده، محمدجواد شکوری (فیلیمو)، علی سرتیپی (فیلم‌نت)، محمدجعفر نعناکار (باران‌تلکام)، سعید رسول‌اف (چارخونه) و محمد صراف (پلان) به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و دکتر حسین خطیبی (ویدیوتو) به عنوان علی‌البدل اول و رامین موسوی (آپرا) علی‌البدل دوم انتخاب شدند.
همچنین سعید نوروزی (نمایش نت) بیشترین آرای بخش بازرسی را کسب کرد و علی مجیدی (پیشتاز مووی) در جایگاه علی‌البدل قرار گرفت.

منبع: انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی برخط

بدون دیدگاه برای ترکیب جدید هیأت مدیره انجمن صنفی ویدئوی برخط انتخاب شد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 2 =