معرکه ای به نام صلح

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سه کلمه امنیت بین المللی، صلح و تروریسم فی الواقع سه واژه پر کاربرد نظام حقوق بین الملل است که امروزه همواره در کنار یکدیگر به کار برده می شوند، وجود امنیت پایدار در گروه ایجاد صلح و محو و محدود سازی اقسام تروریسم است و برای محو و محدود سازی تروریسم نیاز به صلح پایدار و امنیت بین المللی است.

دیروز شاهد تجمع سران برخی از کشورهای اروپایی در پاریس بودیم، که به بهانه شرکت در راهپیمایی صلح به دور یکدیگر گرد آمده بودند، جالب آنجاست که هر جا سخن از بی نظمی، بی عدالتی، وحشت افکنی، تروریسم، جنگ و دخالت در امور داخلی کشور هاست ، همواره پای یک یا چندین کشور اروپایی در میان است.

در عکسی که منتشر شده است نخست وزیر منحوس رژیم جعلی و آدم کش صهیونیست نیز دیده می شود، هیهات هیهات از این همه دغل بازی و نیرنگ.

روزانه هزارارن نفر در عراق، لبنان، افغانستان، پاکستان، برمه، آفریقا، بحرین، عربستان و دیگر کشورهای دیگر قربانی تروریسم دولتی می شوند، دریغ از آنکه یک بیانیه، یک اقدام و یا یک عمل مثبت نظری یا عملی صورت بپذیرد، حال آنکه وقتی دست پرورده های استعمار و استکبار جهانی خود موجب اندک بی امنیتی در یک کشور می گردند همه سران در اقدامی نمادین، دروغین و نمایشی همبستگی خود را برای ایجاد امنیت بین المللی، صلح و محو تروریسم نشان می دهند.

لطفا به عکس منتشر شده زیر توجه کنید:

۴۶۱۳۳۳۹۴۶-۱۰۲۴x682

در این عکس به نظر می آید که روئسای جمهور کشورها در صف مقدم مبارزه با تروریسم همراه با مردم جای گرفته اند و با یکدیگر در اتحادی کامل به سر می برند حال به تصویر لو رفته بعدی که دقت کنید، دروغین بودن این ادعا آشکار خواهد شد.

IMG_20150112_084818

روئسای جمهور از بیم و ترس جان خود در میان محافظان و خدم و حشم خود در خیابانی خلوت و محافظت شده از هر سو اقدام به برگزاری نمایشی مسخره و دروغین نموده اند و البته هم باید این شیوه و منش را پیش روی گیرند، زیرا که همه مردم عدالتخواه جهان عالم به این موضوع هستند که تروریسم جهان امروز پرورده شده همین دولت های مذموم می باشد.

اللهم اشغل الظالمین بالظالمین

بدون دیدگاه برای معرکه ای به نام صلح

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × چهار =