چک لیست برای قرارداد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دیروز مطلبی با عنوان «قالب های قراردادی را به دور بریزید!» نوشتم و بعد دریکی از دیدگاه ها Majid Ghanipour عزیز نکته مهمی روبهش اشاره کرد؛ او گفت: «با داشتن چک لیست کامل برای قرارداد موافقی؟ این جوری می تونیم قرارداد کاستومایز شده تهیه کنیم»! بله مجید عزیز به نکته خیلی مهمی اشاره کرد و اون تهیه یک چک لیست برای تهیه قراردادها است البته نه تنها قراردادها بلکه تفاهم نامه ها، توافق نامه ها و قراردادها! (قبلاً فرق این اسناد رو اینجا نوشتم).

اما مهمترین عناوین قراردادی کدام است؟ من قبلاً در این مورد متن کوتاهی رونوشتم اما اجمالاً می شه گفت برای این منظور شما باید چهار موضوع مهم رو در نظر بگیرید که عبارت اند از:

1.  طرفین قرارداد

2.  موضوع قرارداد

3.  زمان قرارداد

4.  تعهدات طرفین قرارداد

البته همونطور که می دونید شما می تونید قراردادهای خودتون رو بسیار کوتاه اما متقن هم تهیه کنید، شاید بد نباشه نوشته من با موضوع قراردادهای ۱ دقیقهای رو مطالعه کنید، درواقع قراردادهای کوتاه اما مبتنی بر چک لیست میتونه سندی قابل اتکا رو برای شما فراهم کنه، امیدوارم با خوندن مطالب بالا که لینک دادم بتونید قراردادهای مفیدی رو برای خودتون تهیه کنید.

راستی اگر لازم داشتید چک لیست خودتون رو در یک صورت جلسه دوجانبه و به صورت برخط تهیه کنید میتونید به این لینک مراجعه کنید.

موفق باشید

بدون دیدگاه برای چک لیست برای قرارداد!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار + یازده =